Cosul meu
Contul meu.

Conditii de livrare

Urmărirea comenzii tale

După ce ai înregistrat comanda, poți urmări statusul acesteia din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.

Modificare sau anulare comandă

Posibilitatea anulării unei comenzi sau livrări este disponibilă în contul tău de client, secțiunea „Comenzile mele”.

În cazul în care anularea nu mai este posibilă din cont, dacă te-ai răzgândit și nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți anunța cât mai repede la 0736.626.163 sau 0724.814.678. Colegii noștri  vor face tot posibilul să iți modifice sau anuleze comanda.

Modalități de livrare

-> Livrare prin curier (standard)

Livrarea comenzilor se face pe întreg teritoriul României, de către unul dintre curierii cu care avem contract.

-> Livrare directă

Pentru comenzile cu livrare în București, Ploiești și Câmpina ai la dispozitie serviciul Livrare directă. La plasarea comenzilor eligibile pentru acest serviciu poți selecta ziua în care vrei să ți se livreze cumpărăturile, dar nu mai devreme de 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Costul acestui serviciu este de 44.99 lei.

Livrarea produselor se va face în cel mult 5 zile lucrătoare de la data lansării comenzii (prima și ultima zi nu se iau în calcul).

Termenele de livrare se referă la comenzile pe care ai ales să le plătești ramburs/ numerar.

Dacă ai ales o altă modalitate de plată – card online, ordin de plată, – termenul de livrare se poate modifica în funcție de înregistrarea plății.

*La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plata, card online etc.) este obligatorie prezentarea unor documente:

Pentru persoane fizice: actul de identitate, iar pentru persoane juridice: actul de identitate si împuternicire din partea firmei.

 

Produse noi